WELCOME!!!!

Benvenuto @kashm1r nella community Guests cannot see images in the messages. Please register to forum by clicking You are not allowed to view links. Register or Login to view. to see images.

AHAH  0 Triste  0 SEI UN GENIO!  0 OMG!  0

Reply
ciao a tutti sono Stefano appassionato di fm da cm 03/04 dal quale mi sono preso una luuuuuuunga pausa e sono ritornato a giocare da fm 22 Guests cannot see images in the messages. Please register to forum by clicking You are not allowed to view links. Register or Login to view. to see images. Guests cannot see images in the messages. Please register to forum by clicking You are not allowed to view links. Register or Login to view. to see images.

AHAH  0 Triste  0 SEI UN GENIO!  0 OMG!  1

Reply

ciao @siryo_88 benvenuto nella community. Bellissimi i tempi di CM. Nostalgia canaglia! Guests cannot see images in the messages. Please register to forum by clicking You are not allowed to view links. Register or Login to view. to see images.

Saremo lieti di leggere la tua esperienza a CM, FM o di qualsiasi tua altra passione nelle apposite sezioni Guests cannot see images in the messages. Please register to forum by clicking You are not allowed to view links. Register or Login to view. to see images.

Reply
Un saluto a tutti

Reply
Benvenuto

Reply
Ciao a tutti, mi sono iscritto a questo forum da ormai due anni ma ho solo letto i contenuti (per i quali vi faccio i complimenti) senza mai postare niente finora.
Sono un appassionato di Fm dal 2006 mentre prima giocavo con scudetto e con PC Calcio (ho ancora PC Calcio 98-99).
Tatticamente mi piace soprattutto il grande Pep Guardiola ma mi interessano tutti quegli allenatori che cercano di portare innovazioni nel calcio

Reply

Benvenuto nella community e spero che tu possa condividere la tua passione per FM o di altri giochi/argomenti con tutti noi

Reply
Benvenuto Guests cannot see images in the messages. Please register to forum by clicking You are not allowed to view links. Register or Login to view. to see images.

Reply
uongiorno a tutti sono Luca e sono malato di fm da Pc calcio Guests cannot see images in the messages. Please register to forum by clicking You are not allowed to view links. Register or Login to view. to see images. ...

Reply

Buongiorno @Reset81 benvenuto Guests cannot see images in the messages. Please register to forum by clicking You are not allowed to view links. Register or Login to view. to see images.

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 5 Guest(s)