eFootball (Tutte le Piattaforme)
Guests cannot see images in the messages. Please register to forum by clicking You are not allowed to view links. Register or Login to view. to see images.

Manufacturer: KONAMI
Developer: KONAMI
Genre: Sport
Number Of Players: tba
Technical Data (Resolution/Framerate): tba
Distribution Format: Blu-ray / Download
Size: tba
Compatible Systems: PS5, XSX, PC, (Android, iOS)
Price: F2P
Release Date: 2021
Reply
Per mia esperienza personale non è male come gioco.
Reply
È una droga questo gioco. Purtroppo non ho l’abilità che avevo in pes 6 ma poco importa. Forse i movimenti mi piacerebbe averli più fluidi dei giocatori
Reply
La tua formazione?
Reply
Appena gioco faccio lo screenshot e condivido la mia formazione. Ma nulla di speciale avendo appena iniziato a giocarci.
Reply
You are not allowed to view links. Register or Login to view.

Ecco 3 partite giocate  Guests cannot see images in the messages. Please register to forum by clicking You are not allowed to view links. Register or Login to view. to see images.
Reply
Ho fatto altre 3 partite oggi: due vinte (2-1 e 3-0), una sconfitta (5-1). Sono salito di divisione per fortuna. Avrei bisogno di due centrocampisti centrali  Guests cannot see images in the messages. Please register to forum by clicking You are not allowed to view links. Register or Login to view. to see images.
Reply
Sono riuscito a prendere Paul Scholes
Reply
Ho preso un giocatore leggendario: Koller! Mamma mia è devastante con i suoi 202cm. Di testa è pazzesco!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
advertisement_alt